کشکنگ

از وقتی از خانه گریختم یک آن هم گریه نکردم...

کشکنگ

از وقتی از خانه گریختم یک آن هم گریه نکردم...

جای پای خالی در فجر

 

 جای پای خالی 

  ۴ بهمن ۱۳۸۸ 

  تهران تالار مولوی 

  ساعت ۵ و ۷ بعداز ظهر 

  دیدن این تاتر به همه علاقه مندان توصیه میشود

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
چارلی یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 09:02 ب.ظ http://charlli.blogsky.com

اجرای نمایش کفتر طلا در جشنواره تئاتر فجر
تهران ۲و۳ بهمن تالار هنر

kiyOOsk یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://kiyOOsk.blogsky.com

سلام .
اگه بتونم حتما میام .
موفق باشی .

م دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 08:48 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com

انشالله اجرایی انفجاری

دختر بندر دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://dokhtebander.blogsky.com

سلام
امیدوارم که موفق بشیتون ...
یا حق

حبه انگور دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 01:26 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
من نمی تونم بیااااااام

چارلی چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://charlli.blogsky.com

سلام
نمی یابی تو جشنواره فجر تئاتر اجباری رو اجرا کنیم ؟

بخدا پایه ام...

حامد پیش بین چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

شاید منو نشناسی اما اگه دانشگاه فردوس و خونه دانشجوی بهنامی فر و صدیقی .و دربه در دونبال اتاق مسافر خونه را بیاد بیاری منو میشناسی.

شنیدم با امین ترکوندین فجر رفتین . خوشحال شدم .

موفق باشید

بعدش هم اب طالبی خوردیم.اتاق هم بوی نفت میداد.بعد رفتیم خونه تو که نه حموم داشت نه دستشویی فقط پر از کتاب بود.
مگه میشه یادم نباشه حامد جان.شماره تماس خودتو برام بزار

حسین رزده چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام ما نمیتونیم بیایم اجرا ی عموم بعد از جشنواره یادتون نره

حتما حسین جان

papa چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://poom.blogfa.com

درود بر شما که ما هم هرگز نتونستیم ببنیم این تیاتر رو ...
سر بلند باشید ای عزیزکم ...
لبت با دلت خندون...
بدروود...

تو هم میبینی...
صبا چاشت بدا خونه

بحلی جمعه 25 دی 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

سلام دوست گرامی باموضوع اداب همبستری در خدمت شما هستم منتظر حضور سبزت هستم موافق باشی

....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

kiyOOsk شنبه 26 دی 1388 ساعت 09:01 ق.ظ http://kiyoosk.blogsky.com

عینکی نزدیک بین برای چشمان دوربین مسئولین .
در kiyOOsk

http://kiyOOsk.blogsky.com

[ بدون نام ] دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://ccu-cinema.blogsky.com/

پوستر ؛تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث؛رونمائی
هم اکنون در سی سی یو سینما

من دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

ما که تو امتحانامونه نمیتونیم بیایم تهران
یعنی حق نداریم همینجا تو شهر خودمون تئاتر همشهریامونو ببینیم؟

به زودی...

ندای قران دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله والصلاة والصلام علی رسول الله امام الذاکرین وعلی اله وصحبه اجمعین وبعد
--------------------------------------------------------------------------------
انسان همیشه در پی دست یافتن به راهیست که سعادت وخوشبختی وی را تامین کند وتردیدی نیست که ارامش دل واطمینان خاطر بخش بزرگی از سعادت هر فردی را در بر میگیرد واکنون بگوئیم ارامش دلرا همان خوشبختی است گزاف نگفته ایم .خداوند در قران یاد خود را وسیله ارامش دل ذکر کرده ومی فرماید (الابذکر الله تطمئن القلوب )اگاه باشید که بیاد خدا دلها ارام میگیرند .سعادت وخوشبختی انسان همواره در معرض تهدید اتی همچون درد ورنجها ودشمنانی از جن وانس قرار دارد .که یکی از وسایل حفظ انسان دربرابر ان تهدیدات پناه بردن به خدای عزوجل باتوسل به خواندن اذکار ودعاهائیست که رسول الله صلی الله علیه وسلم ان را برای اوقات وحالات معینی مقررفرموده اند .
--------------------------------------------------------------------------------
فضیلت ذکر خدا
--------------------------------------------------------------------------------
خداوند می فرماید (فاذکرونی اذکرکم واشکروالی ولا تکفرون)پس یاد کنید مرا تا یاد کنم شما را وشکر کنیدمرا وناشکری من نکنید .
--------------------------------------------------------------------------------
(یاایهاالذین امنوا اذکرواالله ذکرْا کثیرْا)
--------------------------------------------------------------------------------
ای کسانیکه ایمان اورده اید خدا را ذکر کنید .ذکرکردن بسیار .
--------------------------------------------------------------------------------
(والذاکرین الله کثیرْا والذاکرات اعد الله لهم مغفرة واجراْ عظیمْا)
--------------------------------------------------------------------------------
مردان وزنانی که که خدارا زیاد یاد می کنند خداوند برای ایشان امرزش ومزد بزرگی مهیا ساخته است
--------------------------------------------------------------------------------
(وَاذکُرُ رَبک فی نفسک تضرعا وخیفة و دون الجهر من القول بالغدو والاصال ولا تکن من الغافلین)
--------------------------------------------------------------------------------
خدای را در دل خود با تضرع و ترس وبدون اواز بلند در صبح وشام یاد کن واز غافلان مباش
--------------------------------------------------------------------------------
وقال رسول صلی الله علیه وسلم .(مثل الذی یذکر ربه والذی لا یذکر ربه مثل الحی والمیت .)
--------------------------------------------------------------------------------
رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرمایند صفت کسی که ذکر پروردگارش را میکند وانکه ذکر پروردگارش رانمی کند همانند زنده ومرده است .
--------------------------------------------------------------------------------
رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرمایند ایا شما را خبر ندهم به بهترین وپاکترین کردارتان نزد مالکتان (الله)اعمالی که درجه شما را بالا می برد وبرایتان بهتر است از انفاق طلاونقره واز درگیری با دشمنتان تا جائیکه گردنشان را بزنید و گردنتان را بزنند .گفتند اری فرمود .(ذکرخدای تعالی )
--------------------------------------------------------------------------------
رسول الله صلی الله علیه وسلم فرموده .خدای تعالی می فرماید .من نزد گمان بنده ام نسبت به خودم می باشم وهرگاه ذکر مرا کند من با او هستم . اگر مرا در دلش ذکر کند من او را نزد خودم ذکر می کنم واگر مرا در گروهی ذکر کند من او را در گروهی بهتر از ان گروه ذکر می کنم .وهر گاه یک وجب به من نزدیک شود .یک گزبه او نزدیک میشوم .واگر یک گز به من نزدیک گردد.یک باز به او نزدیک می گردم .واگر باراه رفتن به سوی من اید . من شتابان به سوی او می روم .
--------------------------------------------------------------------------------
از عبدالله بن بسر رضی الله عنه روایت شده است که مردی عرض کرد یا رسول الله .اداب وسنن اسلام بر من زیاد شده است .مرا بچیزی خبرده تا به ان چنگ بزنم .انحضرت فرمود :همیشه زبانت به ذکر خدا تر باشد .
--------------------------------------------------------------------------------
وصلی الله وسلم علی نبینامحمد وعلی اله واصحابه ومن تبعهم باحسان الی یوم الدین

چوپلی سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://CHOPALI.BLOGSKY.COM

باران نبارد

تمامی انگشت های من به طرف تو.

بحلی چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

کسی که در هنگام نماز متوجه شد وضویش ناقص است چکار باید بکند؟

کسی که در نماز جماعت متوجه شد که فرضی از فرائض وضو را فراموش کرده و یا متوجه شد که وضو ندارد، نمازش باطل میباشد. بر او واجب است که از نماز خارج شود و در صورت امکان برای گرفتن وضو بیرون میرود و باید از جلوی نمازگزاری رد نشود و به نماز هیچ یک از نماز گزاران خللی وارد نکند. اما اگر این موارد برایش میسر نبود، بدون نماز خواندن، سرجایش می ایستد تا نماز به پایان برسد و سپس وضوی کامل میگیرد و نماز خود را میخواند. دلیل این گفته نیز قول خداوند است که فرموده: ( یا أیها الذین آمنوا إذا قمتم إلی الصلاة .... ) آیه 6 سوره مائده. همچنین رسول اکرم صلی الله علیه و سلم فرموده: ( الطهور شطر الایمان ) پاکیزگی نصف ایمان است.
سلام برادر گرامی با موضو ع واجبات نماز در خدمت شمام منتظر حضور سبزت هستم جزاکم الله خیر

جزاکم الله خیر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد