کشکنگ

از وقتی از خانه گریختم یک آن هم گریه نکردم...

کشکنگ

از وقتی از خانه گریختم یک آن هم گریه نکردم...

من چقدر بدبختم

چند وقت پیش از سر نبودن امین و محسن تک نفری دلم تنگ شده بود حتی برای یک قطره دیالوگ روی صحنه .

رفتم با دبستانی دخترانه در بندرکنگ نمایش کارکردم .آه ...چقدر شیرین بود بازی با آن هفت رنگ.

با اینکه از روی دیوار می رفتم و از لای درختان به دزدی رد میشدم تا آنها من را نبینند

یک روز قبل از ورود به مدرسه آبی و سبز نفس زنان آمدند گفتند : آقا اجازه خانم مدیر می گوید آنها اینجا ایستاده اند لطفا  داخل نشوید .چند بار این تکرار شد ... و  از سر عصبانیت راه رفتم و فکر کردم که خدایا من چقدر بد بختم که نمی توانم نمایش کار کنم . سر به زیرراه می رفتم اما نمی دانستم کجا هستم سرم را که بالا آوردم بوی خاک عجیبی مثل بوی مادربزرگم را حس کردم .

اینجا چقدر زیباست... نمی دانم کجا هستم خوب به آنها نگاه کردم به نیم ساعت قبل جلو مدرسه هم نگاه کردم آنها که نمی گذارند ما برسیم اما ما به این خونه ها به این بو به این رنگ نمی رسیم  چون اینها مال ما نیستند  

 

 

                                   عکس : بهنام پانیزه 

                        عکس : بهنام پانیزه 

                        عکس : بهنام پانیزه

             

نظرات 9 + ارسال نظر
ماهی بالی یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com/

اگر امروز به بندر لنگه حمله نظامی شود عکس العمل شما چیست ؟

اتا م بندر....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 03:08 ب.ظ




سلام. لطفا این مطلب را هم بخوانید تا کمی بیشتر فرق نقد تا دست نوشته های دوران مدرسه را دریابید.
http://newarts.blogfa.com/post-111.aspx

ایوب رحیمی چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام بهنام
هم دلم گرفت هم سوخت یعنی در کل برام دل نموند

جای دلسوری به دادم برسین........کتی تمباکتم

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

شعار استقبال از موسوی در هرمزگان

سبزتو عشقه پرچم سه رنگ
وقتشه بیاد دولت یه رنگ

چهارشنبه 20 خرداد
ساعت 6 عصر فرودگاه بندرعباس
ساعت 8 شب ورزشگاه تختی

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

حضورم بایت دعوت به دولت امیدِ .
در کل باید بهت تبریک گفت .. ایده های نو و جالبی داری
موفق ... ؟

فریده قاسمی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 09:32 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

سلام...من هم خدمت رسیدم و زیاد از مطلب شما چیزی نفهمیدم ! نه از سرتلافی ...

ماکسیم چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

۵میلیون پول پیش.........

neo شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.ict-noorian.mihanblog.com

به وبلاگ من بیا..توانبار کاه بعضی موقع ها سوزن خودش دنبال تو میاد..فقط باید ببینیش.. و ایمان پیدا کنی که این همون سوزنیه که دنبالش بودی..به قول معروف آب در کوزه و ما...

جماتک پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

خوب شد از آخر شروع کردم .... بوی خاک؟ ماماگپو؟؟؟ حداقل گشته! حالا عود هم نه!
یه صندوق قدیمی هم شهه که معلوم نی داخلش چه هن؟!یه بوی خاص جدید قدیمی اشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد